you better hide from her freezing hell

Dag 20. Mitt favorit citat

Dag 21. Vad är kärlek?
det är så mycket, kärlek till familj, till vänner, till pojk/flickvänner, kärlek är nog något man inte kan förklara på ett lätt sett, jag skulle kunna sitta & skriva flera rader om vad jag tycker kärlek är, men det skulle ta så lång tid. Jag får väl säga att kärlek är när någon finns där för en dygnet runt, varje minut, hela tiden, mår du skit vet du alltid att dom finns där för att göra det bättre, för att lyssna, för att bara finnas där. ♥

Dag 22. Ett ögonblick

finns många, så blir några bilder:


haha, finns fina stunder! har inte fler bilder just nu, finns inte så mkt på den här datorn! ;(


Kommentarer
isabelle

jag älskar dig!

2011-02-21 @ 18:48:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0