so tell me what you want to hear

jag måste fixa nya bilder, nån som vill stå modell eller nått ? eller nån som vill fota med mig nån dag ? :) tänkte bara skriva vad jag gjort idag, först bakte jag choklad muffins, sen städa jag köket & hallen, vuxenpoäng till mig! sen har jag fixat både Matilda & hannas bloggar ( länkar längre ner ) sen har jag duschat, sett solsidan & just nu tänkte jag fkts gå upp & se på The Vampire Diaries! 

tryck bara på bilden så kommer ni till hanna:



MATILDA→fotom.blogg.se ! :D


Kommentarer
EMELIE - FOTO

sV; hallå du! jag vet inte hur man ska förklara men det gör du under där du ändra bredden men när du ändra bredden på bloggen så blir inläggen beradere med. Men kolla på designadinblogg.se där haru allt där han förklara :D

kram

2011-02-13 @ 21:40:49
URL: http://thisemelie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0