The dreamer

NAMN: Sara
PIERCINGAR: tungan
TATUERINGAR: en på vänster skulderblad
LÄNGD: 161
SKOSTORLEK: 37/38
HÅRFÄRG: rött
FRÄKNAR: På sommaren.
MOTTO: "I don't think words reach people. Maybe nothing does."
KÄR: vet inte vad jag ska svara på den.
ÖNSKAR DU ATT DU BODDE NÅGON ANNANSTANS? Ja, men samtidigt trivs jag här.
TYCKER DU ATT DU ÄR ATTRAKTIV? want to be
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? Att inte räcka till, Att vara ensam, mycket mer, listan fortsätter lixom bara.
ÄLSKAR: min familj, mina vänner
HATAR: Falska människor och människor som inte står för vad dom sagt
JAG TRODDE ALDRIG: Att jag skulle bli den jag är idag.
NÄR JAG VAR 16 VILLE JAG: vilket jag är, vill bli 18, elr helst 20.
NU NÄR JAG ÄR 16 VILL JAG: Hitta rätt kille, leva.
NÄR JAG ÄR 30 VILL JAG: varit utomlands mycket, hittat rätt kille, eventuellt ha barn.
SENASTE ...
FILMEN DU SÅG? One day
LÅTEN DU HÖRDE? The dreamer
LÅTEN DU LADDADE NER? Mac Miller-Knock Knock
PERSONEN DU RINGDE? Jonathan Jakobsson
PERSONEN SOM RINGDE DIG? Mamma
TV-PROGRAM DU SÅG? Ser nästan aldrig på tv, men One Tree hill
PERSONEN DU TÄNKTE PÅ?
FAVORIT ...
MAT? Tacos, Grillat
LÅT? The Dreamer
SAK ATT GÖRA? umgås med mina vänner
SPORT? ingen tack
KLÄDER? tajta jeans och ngn tröja
FILM? just nu, Brides maids
SERIE? One Tree Hill, The Vampire Diaries
FIK: Waynes, Ringduvan
NAMN: Sara
PIERCINGAR: tungan
TATUERINGAR: en på vänster skulderblad för mamma och pappa
LÄNGD: 161
SKOSTORLEK: 37/38
HÅRFÄRG: rött
FRÄKNAR: På sommaren.
MOTTO: "I don't think words reach people. Maybe nothing does."
KÄR: vet inte vad jag ska svara på den.
ÖNSKAR DU ATT DU BODDE NÅGON ANNANSTANS? Ja, men samtidigt trivs jag här.
TYCKER DU ATT DU ÄR ATTRAKTIV? want to be
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? Att inte räcka till, Att vara ensam, mycket mer, listan fortsätter lixom bara.
ÄLSKAR: min familj, mina vänner
HATAR: Falska människor och människor som inte står för vad dom sagt
JAG TRODDE ALDRIG: Att jag skulle bli den jag är idag.
NÄR JAG VAR 16 VILLE JAG: vilket jag är, vill bli 18, elr helst 20.
NU NÄR JAG ÄR 16 VILL JAG: Hitta rätt kille, leva.
NÄR JAG ÄR 30 VILL JAG: varit utomlands mycket, hittat rätt kille, eventuellt ha barn.
SENASTE ...
FILMEN DU SÅG? One day
LÅTEN DU HÖRDE? The dreamer
LÅTEN DU LADDADE NER? Mac Miller-Knock Knock
PERSONEN DU RINGDE? Jonathan Jakobsson
PERSONEN SOM RINGDE DIG? Mamma ♥
TV-PROGRAM DU SÅG? Ser nästan aldrig på tv, men One Tree hill
PERSONEN DU TÄNKTE PÅ? ..
FAVORIT ...
MAT? Tacos, Grillat
LÅT? The Dreamer
SAK ATT GÖRA? umgås med mina vänner
SPORT? ingen tack
KLÄDER? tajta jeans och ngn tröja
FILM? just nu, Brides maids
SERIE? One Tree Hill, The Vampire Diaries
FIK: Waynes, Ringduvan


Kommentarer
Anonym

så du har hål i tungan nu? :p

2011-12-08 @ 11:56:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0