jo hej jag har tråkigt

Är du kär? not yet
Är du en sportfåne? haha, skämtar du eller?
Är du likgiltig? säger vad jag tycker, så..
Är du röksugen? inte nu
Är du rik? kan jag inte påstå nej
Är du fattig? nej är jag väl inte det heller
Är du trött? småtrött
Är du shoppingsugen? inte för tillfället, men vill ha nya kläder..
Är du töntig? only with victoria&angeline
Är du ressugen? JA, thailand snart! :D
Är du skolsugen? nja, vill träffa alla men orkar inte med skolan typ.
Är du irriterad? på mig själv, hela tiden
Är du festivalsugen? Ja!
Är du alkholsugen? imorgon är jag det
Är du saknad av nån? hope so
Smeknamn? saris, suris, typ
Bästa åldern? 20, skulle jag väl gissa på
Bästa tidningen? aftonblaadee
Hur sminkar du dig? ofta sminkar jag mig inte, men foundation elr puder när jag sminkar mig
Höstens accessoar? inte vet väl jag?
När stal du senast något? haha, brukar inte stjäla ;)
Hur många timmar sov du inatt? vet inte, 9 kanske
Vilken film såg du senast? Abduction, AWESOME MOVIE, SEE IT!
Vilken internetsida besökte du senast? facebook.com, blogg.se
Vad sa du senast till vem? Vad gör du? ;O.  till victoria
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Kalle Utterberg & det skriver jag inte här.
Vad gjorde du i förrgår? var hos dadio
Vad har du gjort idag? vakna hos victoria, åkte buss till stan, hängde med angeline, köpte mat, greja lite, städa, gick till bingan, mötte jack, gick hem, victoria kom, vi gick på stan, köpte ännu mer mat, gick hem, träffa dani på vägen, nu sitter jag här.
Vad ska du göra idag? se hockey -.-' & se film, tjeeejkväll
Hur många msn-kontaktetr har du? i have no idea
Vilket land besökte du senast? Polen
Hur många snälla känner du? många!
Vad såg du senast på tv? Abduction
Vad är det för märke på din dvd-spelare? datan, HP
Senaste köp? hm, skor
Vad har du dåligt samvete för? jadu, brukar vara rätt snäll.
Vad har du för skor? converse, osv
Vad har du på dig nu? chinos, svart tröja
Vilken musik har du lyssnat på idag? bra musik
Skulle du säga nej till sex idag? no sex today.
Är du vegitarian? nejdå!
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? ja
Vad heter dina kusiner? Johanna, Christoffer & Hannah
Är du feminist? jag är rätt neutral jag
Vad drack du senast? vatten
Gillar du att laga mat? gillar och gillar,  men lagar mat varje dag
När sjöng du senast? idag
Håller du det städat? ibland, ibland inte
Vad gör dig lycklig? mina fina kompisar
Är du kär? not yet
Är du en sportfåne? haha, skämtar du eller?
Är du likgiltig? säger vad jag tycker, så..
Är du röksugen? inte nu
Är du rik? kan jag inte påstå nej
Är du fattig? nej är jag väl inte det heller
Är du trött? småtrött
Är du shoppingsugen? inte för tillfället, men vill ha nya kläder..
Är du töntig? only with victoria&angeline
Är du ressugen? JA, thailand snart! :D
Är du skolsugen? nja, vill träffa alla men orkar inte med skolan typ.
Är du irriterad? på mig själv, hela tiden
Är du festivalsugen? Ja!
Är du alkholsugen? imorgon är jag det
Är du saknad av nån? hope so
Smeknamn? saris, suris, typ
Bästa åldern? 20, skulle jag väl gissa på
Bästa tidningen? aftonblaadee
Hur sminkar du dig? ofta sminkar jag mig inte, men foundation elr puder när jag sminkar mig
Höstens accessoar? inte vet väl jag?
När stal du senast något? haha, brukar inte stjäla ;)
Hur många timmar sov du inatt? vet inte, 9 kanske
Vilken film såg du senast? Abduction, AWESOME MOVIE, SEE IT!
Vilken internetsida besökte du senast? facebook.com, blogg.se
Vad sa du senast till vem? Vad gör du? ;O.  till victoria
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Kalle Utterberg & det skriver jag inte här.
Vad gjorde du i förrgår? var hos dadio
Vad har du gjort idag? vakna hos victoria, åkte buss till stan, hängde med angeline, köpte mat, greja lite, städa, gick till bingan, mötte jack, gick hem, victoria kom, vi gick på stan, köpte ännu mer mat, gick hem, träffa dani på vägen, nu sitter jag här.
Vad ska du göra idag? se hockey -.-' & se film, tjeeejkväll
Hur många msn-kontaktetr har du? i have no idea
Vilket land besökte du senast? Polen
Hur många snälla känner du? många!
Vad såg du senast på tv? Abduction
Vad är det för märke på din dvd-spelare? datan, HP
Senaste köp? hm, skor
Vad har du dåligt samvete för? jadu, brukar vara rätt snäll.
Vad har du för skor? converse, osv
Vad har du på dig nu? chinos, svart tröja
Vilken musik har du lyssnat på idag? bra musik
Skulle du säga nej till sex idag? no sex today.
Är du vegitarian? nejdå!
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? ja
Vad heter dina kusiner? Johanna, Christoffer & Hannah
Är du feminist? jag är rätt neutral jag
Vad drack du senast? vatten
Gillar du att laga mat? gillar och gillar,  men lagar mat varje dag
När sjöng du senast? idag
Håller du det städat? ibland, ibland inte
Vad gör dig lycklig? mina fina kompisar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0