tråkigt var det ja

Du heter: Sara Ekström
Smeknamn?:  har inget direkt,  tror jag
Låt som när du är ledsen sörjer till?: kate voegele-devil in me
Beroende av?: kameran, musik
Vad tror folk om dig?: jadu, dom får tro precis vad dom vill. jag är mig själv
Vad får du oftast komplimanger för?: mina kort? haha, nej men mina ögon
Hur imponerar man på dig?: ja, man är sig själv
Brukar du skratta för dig själv?: haha händer. för ofta.
Vad står det i ditt senaste inkomna sms?: "Det är så jäkla synd, sen har det ju vart skit väder ;)"
Var bor du?: hablingbo, v-garn & snart visby
Trivs du där?:  jodå, men inte alltid
Har du haft sex idag?: nej
Hur svarar du i mobilen?: hej / jo / hallå
Vem ringde du senast?:  mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefon?: inte ett skit för hon svara inte
Brukar du komma i tid?: vill jag så! hah nej men jo det brukar jag
Hur känner du dig nu?: mega trött
Vanligaste färg på dina kläder?: svart & vitt
Vad tycker du om fötter?: usch, alla fötter är blä
Vad saknar du?: alltså, för mkt
Hade du en bra kväll igår?: helt okej
Favorit dryck på morgonen?: apelsin&persika BOBS lättdryck
När brukar du oftast gå och lägga dig?: olika
Är du blyg?: oftast inte, men händer
Sysslar du med någon idrott?: naaaj, va ska de va bra för
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: ibland, ibland inte. jag vet inte
Har du spytt offentligt? tror inte det
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag?: haha, jävligt bra fråga
Är du nöjd med ditt liv?: både och,
Är du bortskämd?: nej det tycker jag inte
Vad gör du imorgon?: staan m., alva & sara
Vad är de värsta du vet?: Människan
Har du bra vänner och äkta vänskap?: jodå det tycker jag, men det är väldigt få jag känner att jag kan lita på
Vad är det finaste du fått?: allt har sitt sett.
En speciell dag du minns?:  många!
Du samlar på: inget direkt, isf skulle det väl vara skivor ( försöker) elr kamera grejer
Vem ringer du när du är arg/ledsen?: jag vill vara själv
När grät du senast?: var ett tag sen
Vad skulle du göra om du vann en miljon?: resat & det som blev över skulle jag ge till dom behövade
Vill du gifta dig?: vet inte riktigt fkts, känns inte riktigt som om det är jag
Vill du ha barn?: jodå
Är du musikalisk?: jo det tkr jag
Vad dricker du helst när du är törstig?: haha, oftast vatten
Bor dina föräldrar tillsammans?: nope
Har du någon gång gråtit dig till sömns?: Vem har inte gjort det?
Biter du på naglarna?: Nej
Du heter: Sara Ekström
Smeknamn?:  har inget direkt,  tror jag
Låt som när du är ledsen sörjer till?: kate voegele-devil in me
Beroende av?: kameran, musik
Vad tror folk om dig?: jadu, dom får tro precis vad dom vill. jag är mig själv
Vad får du oftast komplimanger för?: mina kort? haha, nej men mina ögon
Hur imponerar man på dig?: ja, man är sig själv
Brukar du skratta för dig själv?: haha händer. för ofta.
Vad står det i ditt senaste inkomna sms?: "Det är så jäkla synd, sen har det ju vart skit väder ;)"
Var bor du?: hablingbo, v-garn & snart visby
Trivs du där?:  jodå, men inte alltid
Har du haft sex idag?: nej
Hur svarar du i mobilen?: hej / jo / hallå
Vem ringde du senast?:  mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefon?: inte ett skit för hon svara inte
Brukar du komma i tid?: vill jag så! hah nej men jo det brukar jag
Hur känner du dig nu?: mega trött
Vanligaste färg på dina kläder?: svart & vitt
Vad tycker du om fötter?: usch, alla fötter är blä
Vad saknar du?: alltså, för mkt
Hade du en bra kväll igår?: helt okej
Favorit dryck på morgonen?: apelsin&persika BOBS lättdryck
När brukar du oftast gå och lägga dig?: olika
Är du blyg?: oftast inte, men händer
Sysslar du med någon idrott?: naaaj, va ska de va bra för
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: ibland, ibland inte. jag vet inte
Har du spytt offentligt? tror inte det
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag?: haha, jävligt bra fråga
Är du nöjd med ditt liv?: både och,
Är du bortskämd?: nej det tycker jag inte
Vad gör du imorgon?: staan m., alva & sara
Vad är de värsta du vet?: Människan
Har du bra vänner och äkta vänskap?: jodå det tycker jag, men det är väldigt få jag känner att jag kan lita på
Vad är det finaste du fått?: allt har sitt sett.
En speciell dag du minns?:  många!
Du samlar på: inget direkt, isf skulle det väl vara skivor ( försöker) elr kamera grejer
Vem ringer du när du är arg/ledsen?: jag vill vara själv
När grät du senast?: var ett tag sen
Vad skulle du göra om du vann en miljon?: resat & det som blev över skulle jag ge till dom behövade
Vill du gifta dig?: vet inte riktigt fkts, känns inte riktigt som om det är jag
Vill du ha barn?: jodå
Är du musikalisk?: jo det tkr jag
Vad dricker du helst när du är törstig?: haha, oftast vatten
Bor dina föräldrar tillsammans?: nope
Har du någon gång gråtit dig till sömns?: Vem har inte gjort det?
Biter du på naglarna?: Nej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0