far from home

hej! vart i stan idag med klassen & 9:2, vi gjorde inte så mycket faktiskt, vi gick runt i hela visby, typ & skulle ta reda på saker (därför linnea står med en lapp & länkar finns under varje bild) det var mys, lite jobbigt att gå i backarna med min väska som var proppad med grejer! + kameran på det! aja, sen har jag inte gjort så mkt, ska nog gå & duscha nu faktiskt, sen packa & bara ta det lugnt!  

Här kommer några bilder från idag!
Jag & Linnea, (länk under första bilden)
Rebecka ↑↓
suddig bild, men det blev min lunch + vindruvor! haha, inte så mkt, men ja.
tråkiga kläder, men så fick det bli, byxor - vila, tröja-hm, linne-bikbok, skor-converse, jacka-ellos, väska-hm !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0