death is the scent im feeling and blood is the drug that gets me high

hm, är inne i en liten depp period, så därför lägger jag bara upp sånt här som lagts upp de senaste dagarna / inläggen, för det är bara 1 person som får mig att bli lite glad iaf & så är jag så irriterad på mig själv, jag förstår bara inte att jag inte sett det förut, för det är just det som gör så jävla ont just nu, för jag ser inte mig själv, jag är inte mig själv med dig, jag vet inte vad jag ska göra för att inte göra någon illa.
(bildfritt inlägg)


Kommentarer
amanda is

bara så du vet så finns jag här om det är något! så du vet det. pussss

2011-04-09 @ 21:38:22
URL: http://ctrlz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0