vet man inte vad kärlek är, ska man heller inte ge sig in i den.

ngt jag tycker är irriterande är när folk bara byter kille hela tiden, det är ju äckligt? man älskar inte ngn efter 2 dagar, nej, kanske efter ngn månad om inte mer? jag tycker man måste lära känna personen & verkligen känna att man älskar personen, inte ngn "dagis-kärlek" om ni förstår vad jag menar, jag vet folk som beter sig så, jag gillar det inte alls, visst man försöker ju fkts hitta nån man trivs med, men det är ju ändå äckligt, 2 dar efter någon dumpat en elr om man dumpat ngn, kan man inte bli tsm med ngn, det är ngt så sjukt äckligt, elr 1 vecka efter, nej! det går inte. förstår inte ? vad fan är man ute efter då ? bara att ha ngn där som man vet tkr om en ? det kanske är härligt, men efter ett tag står man rätt långt ner.

det var bara min åsikt.



Kommentarer
Anonym

Du ska få höra min åsikt!!



Jag håller inte med dig för fem öre.

'' man älskar inte ngn efter 2 dagar, nej, kanske efter ngn månad om inte mer?''

Alla människor är inte likadana, det är så sjukt olika för alla. Endel blir kära direkt och så är det, endel behöver ett halvår för att verkligen våga. Och dom som blir kära med en gång vågar ta risker men det är väl förhelsikke deras val?

Tänk på att alla personer är olika och endel har lättare för att bli kär än andra, man kan falla så jäkla lätt för det perfekta och då finns det inga regler för hur länge man ska ha känt den.



Och nu säger jag heller inte att du itne får tycka som du vill, absolut inte.

Kände bara att jag skulle lägga till vad jag tyckte.

Hej med dig!

2010-09-18 @ 16:19:27
Emelie

Glömde också att skriva att det var emelie, tror inte du gillar anonyma kommentarer. Men som sagt, jag skrev bara vad jag tyckte, hoppas du inte tar illa upp!

2010-09-18 @ 16:22:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0