Let your memories grow stronger and stronger.

Heeii, orkar egentligen inte blogga, men får göra det ändå! Igår åkte jag till carro, så blev mkt film&prat, de va najs ((: Sen idag åkte vi på dressyr tävling, jag åkte rätt tidigt hem, men jag tror det gick bra iaf! Har precis tvättat ur färgen hur håret, hoppas det blir bättre än det blev sist. yah, nån som har nått låt-tips eller ? för jag känner att jag inte har nån ny musik alls! nu ska jag snart se på gossip girl (L)(L)(L) iaf, finns det något bättre ?!

muuums! - galet snygg! ♥

all of the stories have an end, but in reality is each end, a new beginning.
ssaraekström



Kommentarer
johannahallbom ;)♥

jag satt nyss & lyssnade på några av hans låtar :)♥



jag är med i veckans blogg, rösta gärna på mig tack :)

är nummer 1 :)

http://loveesf.blogg.se/2010/may/veckans-blogg-deltagarna.html?_tmp=96640dc70f528d0317ed1b139e66d02baffabd37



2010-05-09 @ 19:31:18
URL: http://helpp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0