if everyone cared, did nobody cry.

Idag har det inte hänt speciellt mycket. Lyssnat på massa musik & kollat massor med musik videos, jag älskar att se musik-videos, det känns mkt bättre, verkligare! x) aja, fixat SARAS blogg & JOHANNAS header & min egen! hade fkts inget bättre för mig.. nej nu ska jag fortsätta att kika på videos & här får ni nåra bra låtar!

Boyce Avenue – Every Breath
Diane Birch – Valentino
Jay Kay – Princess - Radio Version
Miley Cyrus – When I Look At You
Seether – Broken (Featuring Amy Lee)

det var dom som ligger högst på min topplista just nu!



when the waves are flooding the shore and I can't find my way home anymore
ssaraekström


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0