Stamp on the ground, Jump, jump, jump, jump, Moving all around, We're jumping all around!

Hej! tänkte göra ett snabbt inlägg, bara så ni vet att jag lever!
jag berättar lite mer om vad som hände i helgen & så kommer det bilder!
inte alla, för jag tar det på facebook, men jag kommer inte orka skicka alla dessa bilder
till folk, så ni får printa eller ge mig ett USB så laddar jag över där!
bara så ni vet det.

Just nu sitter jag och pratar med Frida & lyssnar på musik,
ska väl kasta mig i duschen snart, kanske plugga lite, engelska & NO.
nu orkar jag inte skriva mer, så jag uppdaterar i morgon!
med bilder & allt från helgen :)

write tomorrow
ssaraekström ♥

med tanke på vad du gör, kan jag inget annat än gråta


Kommentarer
AMANDAWAHLGREN

med tanke på vad du gör, kan jag inget annat än gråta - tagit det från min blogg? :P

2010-02-22 @ 19:27:54
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0