love ain't no stranger

Hej, blogg.se är nått fel på asså ? det buggar som fan,
allt annat funkar, spotify, msn, facebook & bdb,
varför är det alltid blogg.se sm krånglar! hate it! -.-'

Dagen har varit bra, den har gått fort, idag har vi haft SET, bild,
känner mig nöjd med det jag håller på med, för första gången i hela mitt liv!
sen hade vi No, kemi - var skoj! sen elevensval-syslöjd, blev klar med linnet!
det är ett vanligt linne, med en "mobil-ficka" haha, i typ liknande läder.

Ja, sen gick jag till ica, hälsa på mamma, köpte cappuccino m. daim smak !
gick till frisören, vänta på att hon skulle klippa pappa klart, sen banken,
vänta på att den där killen skulle sluta prata & då sucka jag, och då skratta både pappa & han! ^^
haha, aja, sen så åkte vi till klinte, hah, leo vart helt galen, han tkr om min nya halsduk & den är rätt bred, då man kan gömma sig i den, så det skulle han göra hela tiden, sen skulle han sitta i den oxå, haha ? så kan det gå! man blir RÄTT så VARM av honom! gassh.

Imorgon åker jag till Frida, Julia kommer förmodligen med oxå, hoppas på det iaf!
på lördag blir det upp tidigt, innebandy, kollar bara på frida & julia, osv.
blir nog skoj, nu ska jag se Glee & sen Made in Sweden!
& käka, så skriver kanske nått inlägg i morgon!

write tomorrow
ssaraekström



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0