jag vill inte komma hem & tjata om allt som fanns.

här kommer gårdagen & dagen:
igår var jag i skolan, sen drog jag till stan m. beckog, linnea, ine & timothy, 
vi gick omkring & kolla lite, försökte hitta nåra jävla skor, men nej, det finns ju aldrig när jag letar, 
så mina skor är ännu blöta sen igår, kul ? nä..

idag har jag kollat innebandy hela dagen, det var nog inte hansas dag idag ? 
jag tror alla hansa lag förlora? skojs.
ikväll har jag suttit & lyssnat på Lars Winnerbäck, Håkan Hellström & Eldkvarn ? eldkvarn av alla jävla band? haha, dom har lite samma stil på sin musik & det är bra musik, finns bara ett ord för sån här musik: KÄRLEK ♥ kan sitta & lyssna på sånt här i timmar & bara tänka på hur härlig sena sommarkvällar är, galet.
nu tänkte gå upp & se på Eclipse, köpte den i går!

hur lämnar man den man älskar, jag kommer aldrig att förstå,
det fanns en tid för länge sen, när mitt hjärta var av sten,
jag kunde lämna allt & alla, jag bara bytte roll & scen
nu rullar tårar ner för kinden, när jag kör ut genom söder tull
ikväll ska jag bli full för kärlekens skull ♥
/ssaraekström




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0