should i fight for who i am ?

hej! imorgon åker jag ju till pappa & där har jag ju tyvärr inget internet elr jag har, men det suger & snart så är det final i en foto-tävling, jag vet inte om jag är med, för dom väljer ut dom 20 bästa bilderna & skulle bli sjuuukt glad om ni röstade på mig, har aldrig vunnit sånt & alla som röstar får en länkning, bara ni kommenterar här så länkar jag er. Foto-tävlingen är på bilddagboken.se, jag heter ssaraekstrom där & jag vet inte om man måste vara medlem för att rösta, men jag tror inte det! tävlingen är om vår-känslor & jag tycker den här bilden stämmer in på det, jag tror ni har sett bilden förut men, här har ni bilden jag tävlar med:


Tack på förhand & hoppas ni röstar på mig!
puss på er !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0