we weren't born to follow.

hej! nu sitter jag här, bussen går inte förrens om typ 30 min,
så, väntar, sen drar jag, hannah, alice & julia till stan,
tar kortkortkort, & ska se om jag hittar nått :)
menmen, kommer inte kunna uppdatera under dagen,
kan ju alltid försöka, men det går nog inte så bra ;)
ja, nu sitter jag & lyssnar på musik!
ska väll snart cykla te buss fan.
pallar inte med så äree.
TRÄNINGSVÄRK!, JAY.
nu ska jag inte skriva mer!


en bild på ebba & idaa -  snygg right?! :D <3


pusss.


Kommentarer
Sara

så jävla ont med tränings verk asså ;O

jag har skavsår och ska spela fotboll imorgon Jippi -.- haha x]<3

2009-09-04 @ 14:44:59
URL: http://jvfts.blogg.se/
ebba

FINA DÅÅÅH <3<3<3<3

2009-09-05 @ 17:37:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0