walking in memphis.

Dagens outfit:

UGLY, och jag kollar lite gay.
Dagens låt: alison krauss - when you say nothing at all.
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens smink: foundation
Dagens händelse: typ inget ^^
Dagens planer: ska nog te ina :D
Dagens vill ha:  pengar !
Dagens saknad: ebbaa&ida! :D
Dagens person: inainaina!
Dagens finaste: inainaina!
Dagens drog: musik!
Dagens måste: åka te ina :D
Dagens dricka: vatten
Dagens köp: goooodiiis xD
Dagens mat: pyttipanna! ^^
Dagens mående: bra ! :D
Dagens parfym: miss sixty
Dagens artist/band: Bon Jovi ! ;D

ska fixa en ny header snart, trött på den jag har,
men hinner inte göra någon ikv,
så lägger in den gamla sålänge !

bilder från dagen:

jag & frida                 frida                    jag&hannah         frida&hannah.
yeah, we're damn hot!


loove.



Kommentarer
linnéa

Vad heta ni är! <3

2009-09-29 @ 19:00:27
URL: http://linneaerikaa.devote.se
Hannah Hale

haha härliga bilder



Sv: okej :p

2009-09-29 @ 22:07:46
URL: http://dramaquinn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0