I tried to go on like I never knew you, I'm awake but my world is half asleep.

halluuue, idag har dagen gått rätt snabbt, åkte buss te skolan,
sen träffa jag ellinor, sen var det engelska, den gick väldigt fort,
sen idrott, sen träffa ellinor, gå med henne te bussen, sen NO
sen lunch, sen NO igen, sen spanska, den vart rätt kul ;)
sen har vi inte gjort så mkt ;) nu sitter jag här,
har precis laddat upp massa bilder från helgen på facebook!
finns i albumet: LJUGARN, om ni vill kolla, kommentera gärna ;)
men nu ska jag nog göra dagens
sen gå och plugga lite till NO provet vi har i morgon ! ;)


Dagens låt: mika-we are golden, - man blir glad av låten! :D
Dagens frisyr: just nu uppsatt, men förut var det utsläppt ;)
Dagens smink: foundation ;)
Dagens klädsel: leggings, linne & mammas tjocktröja ! ^^
Dagens händelse: träffat ellinooor sötnos! <3
Dagens planer: pluggaa.
Dagens vill ha: pengar :)
Dagens saknad: edda&ida! :)
Dagens person: ellinor!
Dagens finaste: alva. <3
Dagens drog: musik
Dagens måste: plugga
Dagens dricka: vatten&saft
Dagens köp: gooodiis XD
Dagens mat: revbenspjäs,potatis&sås ! :) 
Dagens mående: bara bra ! :)
Dagens parfym: adidas
Dagens artist/band: rise against
Dagens citat: "att våga är att förlora fotfästet för en sekund - att inte våga är att förlora sig själv."

nu ska jag plugga,
ha det bra !

puss.




Kommentarer
Lööfgrän

Gott med saft då :D ;) hahah

2009-09-16 @ 19:26:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0