Maja Alderin - Darling



Hon sjunger då något så otroligt bra, älskar verkligen hennes röst, hon gör verkligen något eget av låten, visst den är hennes egen, men den är så stark, verkligen visar vad hon vill ha ut av låten, jag älskar det, det är just det som gör låten till, ja jag vet inte vad jag ska säga ärligt talat, hon är så duktig! hon har även gjort 2 låtar till som ligger på hennes myspace. länk till hennes myspace finns längre ner, ;) man blir kär bara man hör det lilla som går på tv, eniro reklamen, ah, det går fkts inte att beskriva med ord, hon har en så stark röst, man blir glad när man hör henne sjunga, lyssna på texten, allt är perfekt, gå in på hennes myspace, lyssna.  MajaAlderin
pussen.


Kommentarer
JULIAJAKOBSSON

frågestund på min blogg, vad vill du veta?

svaren kommer på fredag, du kan alltså fråga ända till dess!



- du frågar, jag svarar! :)

2009-10-21 @ 14:46:45
URL: http://strumpsuck.blogg.se/
Anonym

mysig blogg du har! allt bra? KRAM

2009-10-21 @ 15:42:43
URL: http://hasselqvist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0