i want to break free.

jag föddes inte för din skull
och tänker därefter inte leva efter dina regler
tycker du inte om mig, är det ditt problem inte mitt
du ska inte förvänta dig att jag ska vara ärlig mot dig heller
du kan kalla mig vad du vill, men tro mig jag vet redan vem jag är
du bevisar bara hur låg och patetisk du är
Jag har mina närmaste och jag har dom jag behöver
dom jag litar på och dom som lyssnar,
jag förväntar mig inte speciellt mycket av dig,
men du ska inte tro att du kan bestämma över mig
du ska
alltid vara ett sånt jävla ego, hatar det & dig,
förstår mig inte på dig, du alltid ska vara arg
& tro en jävla massa saker, som inte är sant
blir så satans trött på den skiten du håller på med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0