ever since you been gone.

hallå, jag vet, jag lova ingen ny header, men det är ju väldigt höstigt här nu, så tänkte att jag kunde fkts få göra en höstig header, så klaga inte tackk :) ja, snart tänkte jag gå upp och se film, sen sova, är riktigt trött fkts, sen i morgon kommer ju angeline, så ska orka göra nått oxå ;) haha, kommer en dagens, sen ska jag nog gå, ;)


Dagens citat: "jag lever inte efter andras regler, jag lever efter vad jag själv vill"
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens smink: nej
Dagens klädsel: morgonrock & underk
Dagens dricka: vattn
Dagens köp: inget
Dagens mat: kasler typ
Dagens händelse: linnea kom hit !
Dagens planer: inte så mkt mer än att gå upp och se film/sova
Dagens måste: sova
Dagens vill ha: pengar!
Dagens saknad:  för många !
Dagens person: linnea :)<3
Dagens finaste: får blive fanny
Dagens drog: musikk
Dagens mående: bra
Dagens parfym: miss sixty
Dagens artist/band: john ME
Dagens låt: tiao cruz - break your heart.


så, nu ska jag snart gå upp och se film.
pussn.



Kommentarer
VIKTORIAE.BLOGG.SE - Bloggen som handlar om självkänsla, tankar och tips!

Ja headern är höstig =)

2009-10-19 @ 10:56:05
URL: http://viktoriae.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0