two breath, to late, your gone.

hallå! sitter på elevensval, gått 1 dag i skolan sen förra torsdagen, tors-fre, LEDIG! (Y) sen på mån, tis & ons - sjuk! sen i morgon är vi lediga, så det ingår i lovet enligt mig, härligt med lov, ! börjar den 26 igen! HÄRLIGT 11 dagar LEDIGT !!! :D:D finns inget bättre än att inte vara i skolan, så det blir mycket sova, sen hjälpa mikaela & hennes kompis/kompisar med nått grej, FAST ska bara se till så jag får tillbaka min kamera tills dess ! får hoppas på att dom lagar den fort ;) elr att jag får en ny :) ja, efter skolan så vet jag inte riktigt vad som händer, tror jag bara ska ta det lungt,  se film, sitta vid datorn, fast först ska jag vänta på att mamma slutar ! hon slutar 4 så, man kan ju hoppas att ina är hos sin pappa ! tycker hon kan sussa vid mig (aaa' vi får se, men hoppas på att det går, och hon vill osv. yes, ska ju börja med att fråga henne oxå ;) annars får jag sitta och tråka ihop! ^^
nu orkar inte jag skriva mer !

pusss


Kommentarer
aw

okej:) jo det är bra.

2009-10-15 @ 17:26:12
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0