Crucifies my enemies, when I'm tired of giving .

hej! idag har dagen sett ut såhär: sv / ma - dubbelpass, HK - bakadpotatis, mums !, hål, från typ 20 över 11 ? till 13.30, då hade jag iaf kul! ;D haha, sen SO, härlig lektion, har aldrig gillat SO så mkt ? ^^ haha, det var riktigt kul, & vi Forskade, haha det var fkts kul, vill fkts fortsätta nu, vilket jag nog kommer göra iaf lite ;) sen så vet jag inte riktigt vad mer jag ska göra ikv, duscha, packa upp, osv. det vanliga ;) sen ska jag försöka få ner det där word office elr vad de heter ?  ja, finns inte så mycket mer att skriva, kör 1 dagens, sen ska jag duscha ! ;)

DAGENS
Dagens citat: "Senare blir ofta för sent"
Dagens frisyr:upsatt
Dagens smink:foundation
Dagens klädsel:jeans & randig tröje :)
Dagens dricka: vatten&mjölk
Dagens köp: haha, inget spec. (a) 
Dagens mat:nåe grej
Dagens händelse:  haha hålet var kul! :D
Dagens planer:  skriva lite på so:n kanske ?
Dagens måste:jadu, duscha 
Dagens vill ha: pengar
Dagens saknad: EBBA
Dagens person: frida, carro, hannah, osv!
Dagens finaste:my friends ;) <3
Dagens drog:musik!  
Dagens mående:bra !
Dagens parfym: can can
Dagens artist/band: melissa horn
Dagens låt:sister hazel.-your winter.

pussn'


Kommentarer
mickis

haft en bra dag?:)

2009-10-27 @ 18:32:20
URL: http://micaelaforssenmattsson.blogg.se/
Mathilda

Sv: Okej :) Samma här :)



Har du haft en bra dag då? :)

2009-10-27 @ 20:52:04
URL: http://mathilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0