get the money, and run.

hejs, idag har vi inte heller gjort mkt, först så städa vi ur skåpen, (y) sen fotboll&pärk, sen typ från 10.30  till 13.00 hål/mat. och sen städa lite till, typ i 10 min, sen slöt vi kl. 13.20 kanske ? så dryg dag. fast har vart med linn, ellinor & nikko rätt mkt, :))  kulkul, & i morgon är det avslutning, Sommarlov ! TACK. och kommer sakna nåra från 9an ! ;// ni får komma och hälsa på sötnosar. kommer inte klara mig utan din humor gabriella ! ;D lägger in massor med bilder i morgon, på [email protected] blir den nåra fler tror jag ? :)) aja här kommer nåra dagens !

dagens låt: Amber Pacific-save me from me <3
dagens person: linn&ellinor ! =)
dagens händelse: typ 3 elr 4 timmars hål !
dagens låt text: yohanna-is it true
dagens citat: tack vare dig andas jag på nytt.<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0