your supposed to care.

hejsan! idag är det sol&varmt ute, 25 grader i poolen, (y'
ska nog till nisseviken & säga hejdå till Klara efter som att hon åker i morgon :/ <3
men men, så är det, jag åker till pappa ikv, så kommer inte blogga förrens på tisdag. :/
men kommer kunna sitta på msn iaf, vi åker nog direkt till västergarn iaf, blir väl bada & så.
här kommer veckan & dagens:

torsdag(today) - åker till pappa ikv (vg), träffa leo ! (: <3
fredag - västergarn, leo, & jesper.
lördag: staan, sthlm's veckan, så blir kallis ! :* <3
söndag: fortfarande västergarn ithink.
måndag: västergarn, om vi inte åker hem.
tisdag: kommer hit till mamma igen! ;)
resten av veckan skriver jag ju här, varje dag ;)
kommer nog en del bilder oxå, ;) <3

DAGENS:
Dagens låt: lily allen-not fair
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens smink: ingenting.
Dagens klädsel: pyjamas (aa'
Dagens händelse: typ ingenting -.-
Dagens planer: åka till pappa
Dagens vill ha: pengar!
Dagens saknad: älskliings leo, <3
Dagens drog: the hills <3
Dagens finaste: leo (: <3
Dagens måste: bada elr nått !
Dagens dricka: saft/vatten
Dagens köp: ingenting! men ska köpa frukt sen (a'
Dagens mat: bara frukost, men ska käka nått snart!
Dagens kärlek: nobody.
Dagens mående: supeer. (:

jag finns alltid på mobilen! kanske inte svarar så fort, men har den före mesta med mig,
see ya later bitch. :*

bjuder på den, ugly iknow.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0