DET ÄR JOBBIGT NÄR MÄNNISKOR INTE LEVER UPP TILL DET MAN FÖRVÄNTAT SIG AV DEM.

åker till pappii snart, (:
här kommer min vecka:

torsdag: ingenting, hitta på nått ? (:
fredag: kanske andrea, om inte hon ska göra nått ! ;D
lördag: andrea en stund om .. ^  sen  västergarn
söndag: västergarn.
måndag: hitta på nått ? (:
tisdag: åker till mammiii (:
onsdag: FANNY KOMMER TILL GOTLAND ! <33
resten av all tid till den 22,  kommer jag nog va med FANNNNY ;D
SEN ÅKER MAN MED HENNE HEM TILL ESKILSTUNA ! :DDDD
jag älskar dig fanny strand ! <3


savior & worth dying for  Av: Rise Against.


Kommentarer
johanna

tack för att du svara på min hiss eller diss.



Nu har jag en ny hiss eller diss gå gärna in och svara

puss <3

2009-07-01 @ 18:22:47
URL: http://haannaac.blogg.se/
emmah

rise against <3

2009-07-05 @ 12:52:28
Lisaaa

Åh, jag älskar din header otroligt mycket :)

Mycket fin blogg har du!

Lycka till med allt :)

/Lisa <3

2009-07-07 @ 09:52:04
URL: http://amiracle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0