you better leave while you can.

hallå, liten uppdatering, jag hatar verkligen att tove åkte, hon och calle skulle stå i final ? ;o - angry.  men man får ju inte alltid som man vill, det är det irriterande. ja, har precis fixat lite av maten, pappa lärde mig att göra potatis gratäng! (stavn ?) haha, jaa, nästa vecka kommer nog bli väldigt bra iaf! tisdag, visst det är Matte prov, men det blir kul efter, åker med frida till stan! :D:D sen på torsdag är min klass lediga ! fett skönt, sen på fredagen är det bara städning & skit, sen på kvällen är det familjekväll & idol final! GO CALLE ? :D älskar honom! ja, finns inte så mkt mer att skriva nu, blev iaf lite uppdatering om vad som händer, men nu måste jag gå!

write later
ssaraekström


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0