you know what, you always change!

måste bara skriva av mig.

folk tror att allt är så lätt,
men det finns många problem på ett eller annat sätt...
vilket personer inte ens försöker förstå,
jag blir så trött på folk som inte bara kan vara,
juste sig själva, dom ska va som alla andra,
vågar inte vara sig själva,
för att då kanske man förlorar sina vänner,
EN enkel jävla fråga, VARFÖR tror ni det?!
ser dom inte er som ni är så skit i dom,
har dom inget bättre för sig så är dom inte riktiga vänner
jag fattar inte bara hur en del folk är så korkade?!
så patetiskt att försöka vara nån annan, försök inte va nån wannabe,
försök kanske va dig själv ist!

tack för mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0