when i lose myself i think of you.



jag vet inte riktigt vart jag ska börja
du är verkligen en helt underbar vän &  person
du kommer alltid ha en mkt speciell plats i mitt hjärta
du är värd mer än alla mina andetag
din skönhet får hela världen att tappa andan
du betyder så himla mycket för mig
jag hoppas du förstår att jag gör allt för dig
aldrig att jag vill förlora dig någonsin
jag vill att du ska inse hur grymt mycket du betyder
det spelar ingen roll hur många vänner man har
det kommer alltid finnas de som står en allra närmast
& du är den som verkligen gör det varje sekund
även om vänskapen skulle rinna ut, försvinner
så kommer du ändå alltid betyda lika mycket för mig
ingen kommer någonsin kunna ta din plats, aldrig
jag behöver dig för att leva, varenda andetag är för dig
jag skulle inte klara en sekund utan dig

du är min, nu och föralltid
jag älskar dig.


Kommentarer
Anonym

Oj,vet inte vad du gillar. Just nu nöter jag cat power:-)

2009-08-23 @ 15:35:37
URL: http://seacloud.blogg.se/
DIN älskling!

älskling, du är så himla underbar!

jag älskar dig verkligen.

jag ska få komma ner någon gång innan jul.

du betyder så fruktansvärt mycket för mig baby.

det finns verkligen inte ord som räcker till för att förklara min kärlek till dig.

det enda jag kan säga är att jag ALDRIG kommer att lämna dig, och att jag älskar dig för den du är. OCH att vad som än händer så kommer du alltid betyda lika mycket! <3

2009-08-23 @ 17:03:48
URL: http://www.nogg.se/nnitti


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0