I tear my heart open, just to feel.

hallu, ett TACK till emelie martell (klicka på hennes namn för att komma till hennes blogg! (: )
hon har fixat allt på min blogg förrutom headern, vilket jag gjort. (;
ja, kommentera vad ni tkr om det, här kommer dagens :)

Dagens låt: molly sandén-mitt liv är mitt. <3
Dagens frisyr: uppsatt.
Dagens smink: ingenting ;)
Dagens klädsel: linne&mjukiis
Dagens händelse: träffa ellinor&linn, vilken händelse, men finns ju inget annat ? ^^
Dagens planer: sova
Dagens vill ha: kevin här. (: <3
Dagens saknad: kevin såklart (: <3
Dagens person:kevin såklart :) <3
Dagens finaste: kevin såklart. (: <3
Dagens drog:  musiiik.
Dagens måste: sova
Dagens dricka:vatten
Dagens köp: glassss (:
Dagens mat: kebab&pommes ^^
Dagens kärlek: maybe you ? :)
Dagens mående: perfect!
Dagens parfym: puma :)
Dagens artist: molly sandén,
Dagens citat (ur låt): jag ska gå min egen väg, inte leva någon annans dröm.
Dagens citat (någon sagt): jag är mycket, men jag är inte ond. jag har bara vant mej vid att göra fel



Kommentarer
emelie

de var så lite så :)

2009-08-05 @ 23:33:24
URL: http://emartell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0