du är den som får mig hoppas.

hej!
idag har jag vart med isabelle ! ;D
vi har cyklat tandem ( stav ? )
& kollat film, FRÖKEN SVERIGE.
den är ju lite som den är, men men,
sen hitta jag WALK THE LINE !!!!!!!!
såå bäst, har ju då letat efter den :D
sen 2 filmer till som jag tkr om ;)
den bästa av mödrar & så som i himmelen,
vene oim jag stava rätt, men orkar inte kolla rätt stavning.
nu sitter jag här & lyssnar på musik,
[when you see my face hope it gives you hell, hope it gives you hell,
when you walk my way, hope it gives you hell, hope it gives you hell]
haha, sen såå har inte så mkt hänt, ska väl gå ner snart igen och se film,
nån på 4:an, typ snuten i hollywood 3 elr nåe ? elr så ska jag kolla på nån annan.

blev inte att beställa mobilen idag, pappa orka inte, så vi gör det i morgon ;)
Här kommer dagens iaf !

Dagens låt: hey monday-home coming
Dagens frisyr:  uppsatt.
Dagens smink: puder & mascara
Dagens klädsel:  just nu mjukisbrallor&tröja
Dagens händelse:  isabelle var häär :D
Dagens planer: isabelle ;)
Dagens vill ha: CARRUU HÄR :D
Dagens saknad: CARRU ;D
Dagens person: CARRU ;D
Dagens finaste:  CARRU,ISSA&EBBA ;D
Dagens drog:  musik ofc ?
Dagens måste:  se nån bra film!
Dagens dricka:   vatten & juice
Dagens köp:  ingenting!
Dagens mat:  kött&pommesss
Dagens mående:  bah glad ! :D
Dagens parfym:  pumaa
Dagens artist/band: phoenix
Dagens citat: "du sa att vi skulle skiljas som vänner, men vet du inte att vänner aldrig skiljs."


HÖRS.
kisses n' hugs

/saraekström


 



Kommentarer
aw

så som i himmelen , är så jäkla bra

2009-08-15 @ 23:40:36
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
johannah

hellu, har ni haft roligt ? <33

många kramar / johannah §

2009-08-16 @ 15:36:21
URL: http://johannahallbom.blogg.se/
ebba

Yeeeeeeh ;D <3

2009-08-16 @ 16:47:42
URL: http://brejkme.blogg.se/
Anonym

Kankse kan sova hos dig imorgon? :D <3

2009-08-16 @ 17:27:31
Sara

vilken isabelle?<3

2009-08-17 @ 00:30:13
URL: http://jvfts.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0